22 December 2010 File rupte dintr-un jurnal dispărut (II)


…Regretam contactul cu populaţia indigena deoarece , în momentul în care colegul nostru a fost fortat sa inceteze lectiie, au apărut tensiuni atât în interiorul grupului, care au slăbit rapid posibilităţile de apărare…
…vestea prezenţei noastre s-a răspândit repede, numărul băştinaşilor din jurul bazei de cercetare s-a înmulţit exponenţial…
... tendinta bastinasilor de mistificare este uriasa ... in timp ce unii ne vad ca niste fiinte luminate, altii ne vad ca niste demoni insetati de sange ...
… am pierdut controlul asupra laboratorului…
… scutul a cedat şi nava este distrusă, majoritatea datelor s-au pierdut … am reuşit sa fac un back-up pe nişte cristale de rezonanta înaltă dar nu mai aveam tehnologia necesară să accesez aceste date…
… înainte să pierdem definitiv energia am reuşit să improvizez un dispozitiv care emitea semnal audio-video  rudimentar şi am trimis un mesaj către planeta de origine, dar am calculat că acest semnal va ajunge peste mai mult de o mie de ani tereştri …
… au supravieţuit doar câţiva din echipa şi ne-am împărţit în grupuri mici pentru a nu ieşi în evidenţă…
… călătorim pin lume, adaptându-ne la traiul primitiv, şi mulţumind instructorilor care ne-au învăţat să ne descurcam fără echipamente în sălbăticie …
… toate încercările de a-i învăţa pe băştinaşi au fost oarecum sortite eşecului. Capacitatea lor de asimilare a informaţiei  este colosală dar folosirea ei în scopuri greşite este cea care mă îndeamnă să nu mai fac nimic …
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .