11 November 2010 La lumina intunericului ! ... 1

Si a trecut si ziua de maine...

***
Stapan pe teama ta ...

***

De ce nu mai au ingerii aripi?

Pentru ca le-au ars flacarile iadului!

***

Am avut noroc ... spre ghinionul lor ...

***

Ce ascunde privirea mea e mai mult decat mintea ta ar putea imagina,asimila si accepta...e mai greu decat adevarul si mai perfid decat minciuna : VIATA MEA !

***

A ajuns in politica deoarece il plictisea adevarul !

***

A acceptat sa moara caci nu-l mai lasau sa traiasca!

***

Daca aveti impresia ca maimutele au inceput sa vorbeasca exista doua explicatii:

1.Locuiti la " hotel Socola " ...

2.Va uitati la "Tribuna Politica"

P.S.: Aceste randuri nu au ajuns niciodata la Socola

***

Am descoperit cum se fac bani adevarati:hartie buna,tus de calitate si o imprimanta super...

***

Ca orice om ... cand ma plictisec ... fac "politica"...

***

Increderea se castiga ieftin si se pierde scump.

***

Un corp gol , un nud ,nu este neaparat frumos ... frumusetea sa este data de intimitatea momentului ...

***
Cu respectul cuvenit! MARIUS,Toma
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .