14 May 2012 amintiri dulci,vin sec si tigari amare

ma prabusesc cu placere in fotolilu ... ma insoteste umbra ta si parfumul din rochia uitata pe pat ... paharul de vin e iarasi gol ... tigara fumega singura in scrumiera ... alunec printre scenarii ca un nebun prin sertarul cu medicamente ... incerc sa-mi amintesc cum ne-am intalnit dar nu pot sa vad decat cum ai plecat ... ar trebui totusi sa fiu trist ... defapt ... eu sunt indragostit de amintirea ta ... o amintire ce refuza sa paleasca ... e dulce si amara in acelasi timp ... e genul de amintire pe care daca nu o ai o inventezi si daca o ai vrei sa ramana doar a ta ... fumul de tigara ma invita la dans .... dansai ca o felina ce se strecoara catre prada ... inca un pahar de vin .... sec si pacatos exact ca tine ... matur si acid ... exact cum imi place ... exact cum iti plcea si tie .... caut pricina sa scap ... doi trandafiri rosii pe un mormant necunoscut ma ajuta sa cred ca ai ajuns intr-o lume mai buna ... oriunde ai fi ...




Vând sentimente ...
Cumpăr uitare ...
Digg it StumbleUpon del.icio.us

4 comments:

Crisa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sentimentele nu se vând și uitarea nu se cumpără .... doar se trăiesc ...
Hmmmm..... cum nu am mai stat de vorbă cu Amorul :) , cum își face de cap :P

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Im economia actuala se poate orice ... :))

DA ... eu zic sa il scoti pe Amor la o cafea sa ii explici ca vara asta am sa ma indragostesc ....cu sau fara ajutoru' lui ...:P

Crisa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Posibil , deși eu sper să nu fie așa :)
Am înțeles , să trăiți :))) am convocat Amorul , mâine la o cafeluță să îi spun cum stă treaba :))))

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bun asa ... o cafea amara sa ii indulcesti mintile :D :))

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .