25 April 2011 ORASUL

 Orașul…
Trist…
Gălăgios…
Plin de falsitate…
Pute … pute a frica si a speranțe destrămate aiurea…
Suflete măcinate de ura se strecoară printre umbre...
Sunt o gaşcă de prădători şi au ieşit după sânge în seara asta...
Sfâșie orice urma de inocenta … din oricine.
Vrei o ţigară?
Sigur... O să iau una.
Nu m-am prezentat, nu?Nici nu e cazul!

… sexul se vinde ca un drog ieftin.
Parfumul ei mă făcu sa tresar o secunda.
I-am spus că... o iubesc….
Mare greșeala … nu există sentimente …
Învățasem lecția asta cum mult timp in urma …
Am uitat cumva?
O tânără ţipă undeva pe acolo fără ajutor, în mâinile unui lunatic…
Nu e problema mea.
Vreau o cafea. Amara…
Mă holbez la o zeiţă…
Cu un corp ca al ei putea avea orice bărbat…
Miroase ca îngerii…
De ce m-a ales pe mine?
Am avut norocul să mă nasc într-un secol greşit…
 … tâmpitule.
În felul asta, de fapt am ucis 2 oameni astă seară,torturându-i …
Doar pentru Ea …
Doar ca Ea sa fie libera …
Ce ironie … nu?
Dacă merită să mori pentru târfa aia?
Merită să mor pentru ea. Merită să ucid. Merită să mă duc în Iad pentru ea…
Oare?... chiar merita toate astea?
Mai da-mi o cafea … si o țigara … Doamne, am nevoie de o ţigară….
Sunt gata pentru a fi ucis în numele unei prostituate…
Şi dacă greşesc?
…. ucide-mă. Sau pleacă dracu din drumul meu… Nu-mi mai pasa de nimic!
Muşchii mei mi-au făcut 1000 de promisiuni de durere … tot nu-mi pasa …
Tu ce faci?
Pleci din oraş?
La dracu, nu… Îmi place aici…. Îmi place mizeria asta …
Dumnezeule!Monstrule!Demonule!
Nu … nu azi … azi nu e o zi buna pentru a muri …
Lunile se scurg din calendar, în timp ce eu respir şi mă hrănesc prin tuburi…
… asta nu e viața … dar nu voi muri … nu azi …
Doar pentru ea …
Miroase aşa cum ar trebui să miroasă îngerii…
Ticălosule! Laşule!
O cafea … rece … amara si o țigara fără filtru … divin …
De ce am sentimentul ăsta?
Asta e o rană de sfârşit de carieră...
Taci dracu’ din gura!...
Am fost iad, ani la rând … tu nu  știi nimic …
Cine te crezi să dai ordine?
Nu era decât o rugăminte … dar daca vrei pot sa iți ordonez … dar nu va fi plăcut …
Sângele şi chestiile astea… mă fac să mă simt nasol… mai bine mă lipsesc in asta seara!
Deci …Unde e cafeaua aia?
... eşti destul de... dărâmat.
Sunt bine. Taci dracu!
Nu mai pune întrebări… Fă ce ţi-am zis. Curăţă străzile de sânge si curve...
Ar trebui să trag un pui de somn … să mai aştepte!...
Ai văzut ceva mai frumos în viaţa ta?
Oraşului Vechi… Nimeni nu mai trăiește acolo … Păcat …
… eşti un înger. Eşti o sfântă. Eşti Maica Thereza. Eşti Elvis. Eşti Dumnezeu….
Eu sunt doar un nimeni cu renume … doar un păgân care supraviețuiește pe străzile Orașului…
Curvă proastă! Meritai mai rău… Si cate am făcut …cate am făcut pentru tine… Gura!
Nu mă vizita, nu-mi scrie, nici măcar nu-mi pronunţa numele…
Numele meu … cum naiba mă cheamă?
Dl. "Lege şi Ordine".
Dl "Că la carte".
Dl. "Mare şi Puternic".
Nu … eu nu sunt asta … sunt prea sălbatic … prea primordial …
… într-o noapte ca asta,oricine caută pe cineva, străinule…
Exact … eu sunt … Străinul …
Sângele lui pute mai rău că el… Mă voi opri in curând … dar mai întâi te omor,apoi începe spectacolul…
Fraiere!
Vrei o ţigară?
Orice…
Digg it StumbleUpon del.icio.us

6 comments:

Ananda said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Long time no see! Ma Mai iubi?
Urat oraș ... :)) dar îmi place la nebunie :*

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Ananda Ooooo ... pe unde umbli love?
Da .... asta e orsul ... urat dar atat de frumos :))

Alle. said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mda, orasul de multe ori e o jungla...Dar asta nu se intampla chiar in orice oras, ci mai mult in cele americane si in filmele drame &thrillere.
Imi place poza, mirifica!

Crisa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ma uimesti ...se pare ca reusesti cu brio sa menti atentia !

P.S. Apropo ... ti-am spus ca ofer eu o tigara si o cafea :P , sa nu mai plangi dupa ele :D

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Alle. Ai dreptate si gresesti in acelasi timp ... Asa ceva se intampla in toate orasele dar se exagereaza intradevar in filmele americane ;) ... Poza e din filmul "Sin City"

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Crisss e bine ca inca reusesc sa captez atentia ;)

P.S.: Perfect ... nu mai plang :D

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .