14 February 2011 De ce scriu?

Iniţial am început cest blog cu ideea de a împărtaşi cu prietenii e-mailuri trăznite şi funny primite de-a lungul timpului ...
Apoi am început sa scriu şi eu articole personale, şi sa promovez cât-de-cât blogul pe diverse surse media cum ar fi FanPage-ul de pe Facebook ... foarte frumos ...

Dar cel mai mult mi-a plăcut faptul că am reuşit sa cunosc oameni noi, care scriu foarte frumos ... dar şi vechi prieteni cu a căror scrieri mă delectez zilnic ...

Astfel citesc cum descrie la un fum de ţigară ce-a mai păţit domnul  8aureliean3's Blog  sau mă delectez cu arta unică a "nebunilor"de la creative monkeyz  ... citesc Despre vrute si nevrute... cu Ana Maria ... ori de ce nu, să simt unele Atingeri pacatoase ... îmi plac Memorii în cerneală  by Rosaline ... mă pune pe gânduri Alexandra cu Mindfreak  ...creaţiile fotografice ale lui Alex Mazilu mă duc cu un pas mai aproape de perfecţiune ...Chaotic Mind ... îmi arată lumea ei ... învăţ să  şterg totul cu Erase Rewind ... ori am parte de Delir indus ... sau citesc''Jurnalul unei fete greu de multumit.''a lui Ivo ... fotografii frumoase văd şi la Crina Prida ... aflu cum ne schimbă timpul Time changes everything ... Su di me îmi oferă doza zilnică de Stres controlat ... cu punchline aflu cine mai face Stand-up comedy in Romania ... şşşş, faceţi linişte deoarece acum  Saw Rhyno is talking  ... cu deosebita plăcere citesc şi pe Evil Essence dar şi pe Blue Mandala...astfel am aflat şi despre  despre omul din spatele lui Teo (ex Deko) ... Seninle olmak istiyorum. scrie foarte pasional ... mă amuz cu  Trubadurul Vesel ... mă bucur de  ღroua diminetiiღ .... iar Anushka îmi arată o nouă lume ... Cu Solarys îmi amintesc de lucruri frumoase din trecut citind Dust in the wind ... Ioana m-a învăţat că atunci când puterea dragostei va copleşi dragostea de putere, lumea va cunoaşte pacea ... cu Nymphtamine citesc despre o viaţa plină de surprize mai mult sau mai puţin plăcute ... Amanta ne-a părăsit să dar sperăm să revină ... am aflat că  fericirea-i simplu de obtinut de la CrissDinu's Blog... uneori m-am trezit Ratacind printre ganduri ... am calatorit alături de Madalina Puscalau - Calatoria mea ... m-a delectat arta lui Edward Aninaru zis Obosila ... am citit despere o fata simplă captivă într-o minte coplexă a lui paraxenie ... mă îmbăt cu scrierile  Beţivului de cuvinte  ... mă încântă postaările lui Dan Marcu şi Moara de idei a  lui daniel mihalascu ... Ioniboni's Blog are just another blog ciudat ... d.i. mă poartă în Cascada gandurilor mele ... îmi plac lucrarile Alexandraei in  Polymer Clay Art ...şi nu în ultimul rând noutăţile scrise pe Blogatu.ro  ....  dar şi mulţi alţii pe care îi citesc cu plăcee deşi nu se regăsesc aici ...
 
Următorul pas ar fi sa îmi iau un domeniu propriu  şi să mă promovez aşa cum trebuie ... hosting pot lua de la gsoftcentral prin care toţi clienţii beneficiază de ultima versiune a softului WHM/Cpanel precum şi Softaculous Auto Installer. De asemenea dispuneţi de funcţia ffmpeg instalata ce va permite sa creaţi un website gen youtube. Oferă deasemenea posibilitatea de a găzdui site-uri de tip wap, serverele fiind special configurate.... 

Vă mulţumesc şi eu pe acestă cale că "mă citiţi" ...  
Cu respectul cuvenit, Marius Toma !
Digg it StumbleUpon del.icio.us

8 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

exact! faptul ca suntem in stare sa cunoastem atat de multe persoane deosebite prin intermediul blogspotului este un lucru nemaipomenit. e un motiv pentru care inca ma bucur ca traiesc intr-o lume dominata de tehnologie :)

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Nymphetamine ...îți mulțumesc personal ca ma citești și ...da , pentru mine calculatorul e doar o extensie a realității și ma bucur ca poate fi folosit pentru a cunoaște persoane pe care în mod normal nici nu ai ști ca exista ...

Invizibilul said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Se mai face si un ban cu google...merge !

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Invizibilul ...se face...si este binevenit ...inca e "criza" :))

Pacatoasa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hmmm, m-ai amintit si pe mine acolo... Ah, ce bine ma simt. :)

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Pacatoasa ..de ce nu ? ... faci parte din "viata mea virtuala" .. ;)

Seninle olmak istiyorum. said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Iti multumesc ca m-ai amintit si pe mine..si nu in ultimul rand pentru cuvinte.

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Seninle olmak istiyorum. Cu deosebita placere ... ;)

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .