24 April 2012 te-am regasit pierduta ...

... pășeam spre casa  ... vântul ma biciuia din toate părțile ... ridica gunoaie ascunse de ploaia de săptămâna trecută ...
... nu pot sa spun ca eram supărat ... nu pe ceva anume ... doar ca înfruntam mizeriile vieții privind în gol  ... plictisit și/sau scârbit de ce ma înconjoară ...
... era o zi mai mult decât banala, nimic interesant nu se anunța ...
... am simțit o privire rece ...
... mi-am amintit de acea seara ... hmmm ... zâmbetul mi-a fost șters de pe fata de câteva fire (de ceea ce sper eu sa fie doar) nisip ... 
... încerc sa te șterg din gând și sa te găsesc în mulțimea de oameni ...
... unde ești?... te simt ... spune ceva ...
... un fior îmi străpunse inima ... "nu se poate" ...
...telefonul desigur ... "abonatul   #%*#%*%*% nu poate răspunde ...." ... îmi bag p**a ... "UNDE EȘTI?"
... încerc sa îmi continui drumul dar ma bântuie în continuare privirea ta ... "este aici" ... și exact când m-am oprit un glas de cristal îmi șopti în ureche "chiar credeai ca m-ai pierdut?" ...
... "DA" ... "te-am pierdut de mii de ori si te regasesc la fel de frumoasa in fiecare zi" ...
... "mergem acasă ? mor de foame" ...
..."desigur..."
Digg it StumbleUpon del.icio.us

4 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dupa o absenta atat de mare revii cu o postare trista un pic.. se poate ?[-(

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Nymphetaminenu e chiar trista ... e cu final fericit ... asa cum ar trebui sa se termine fiecare zi ... ;)

Suflet de curva said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

frumos ca intotdeauna;

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Suflet de curva Multumesc frumos, apreciez...

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .