20 February 2011 doar ... poate ...

Nu ştiu cine eşti ... nu ştiu cum te cheamă ... poate ţi-am admirat cândva frumoasele picioare când ai coborât din maşină sau formele (ce ar face şi un misogin să saliveze) în club ... poate ai fost cea care s-a lovit de mine în supermarket şi s-a scuzat timid ... poate tu eşti cea care stătea în faţa mea la film şi avea un ras de cristal ... poate tu eşti cea care alerga  într-o seară de vară pe malul mării ... sau cea care îşi plimba căţelul pe faleză ... poate eşti cea care a stat lângă mine privind emoţionată listele de admitere de la facultate ... poate ai fost atunci ... eu ştiu doar ca eşti acum ... în inima mea ...
Digg it StumbleUpon del.icio.us

2 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

incepe sa apara din ce in ce mai des acest personaj de sex feminin...

DamianLaCroix said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Nymphetamine ... daca vezi cest personaj de sex feminin ...spune-i ca o astept ... tot acolo ...;)

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .