09 January 2011 Te rog pe tine ce mă înţelegi ... explica-mă…


E prea târziu sau …

… e prea devreme … nu ştiu…

Nu ştiu ce zi este sau măcar dacă e zi sau noapte …
Nu ştiu cine sunt sau ce este aici…ce fac?..ce trebuie să fac?...

Citesc printre cuvinte şi încerc să mă redescopăr timid … e vorba de mine sau de un alter-ego excentric?

Ce fac mai departe?
Care este rolul meu?
Ar trebui să mă fac înţeles sau …
… mai bine să încerce cineva să mă explice ar trebui?

Cuvinte simple vreau … mă simt obosit acum … spune-mi cine sunt?
Care este scopul meu? … 

Aş închide ochii dar nu ştiu ce să visez … sau dacă vis nu este deja … aş putea cuteza a visa într-un vis … 

Aş aştepta să-mi răspunzi dar aşteptarea mă oboseşte mai mult … şi totuşi vreau să ştiu … să am răbdare zici?

Prea bine !...mă declar învins …
… prizonier al înţelegerii tale şi la mila ta voi fi … să mă înţeleg şi eu … într-un târziu ... prea târziu pentru mine.
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .