15 January 2011 Şi iar mi-e dor de mine …


Trezitul de dimineaţă … cafeaua rece de ieri şi o ţigară rătăcita în pachet … asta e tot ce a mai rămas din cel ce eram …
Mi-e dor să mă trezesc să ştiu ca am un rost … că am ce face … că am un rol în rahatul ăsta de societate …
Şi aprind ţigara şi sorb uşor din ceaşca de cafea şi o voce mă loveşte din interior …”YOU'RE JUST A SCARED LITTLE BITCH…”
Mdea …ăsta sunt … incapabil să mă înţeleg … dornic să fac mai multe dar niciodată nu-mi iese nimic cum ar trebui … şi încep să caut scuze … „e criză frate … ele sunt pe interes … iar eu nu pot să mă înţeleg pe mine … ce pretenţii am să mă înţeleagă alţii …” şi vocea mă loveşte dinnou „THE FAMOUS BLAME GAME… JUST LIKE  U ALWAYS DO…”
Dar nu caut scuze…nu arunc vina … am fost educaţi (greşit ce-i drept) de mici că suntem nişte pioni pe o tablă de şah şi nu avem nici un control …şi că trebuie să facem jocul… să facem parte din sistem, altfel suntem eliminaţi, blamaţi … „HEY, SON,THERE'S NO ROOM FOR EXCUSES IN LIFE.YOU HAVE TO GRAB LIFE  BY THE TITS AND SQUEEZE…”
Asta m-a făcut să râd … deja ziua asta va fi mai buna … pe dracu … aceeaşi cafea rece … şi o alta ţigară cu filtru … măcar pot să savurez aceste mici plăceri ale vieţii … şi uneori un prieten alături la o vorba despre mici nimicuri … o altă zi … „AND WHY DO YOU ALWAYS HAVE TO BE  SUCH A WISEASS, HUH?..”
Nu, nu,am zis … e doar o zi normală… aş face mai mult dar nu am cum…nu pot, nu ştiu… şi fumul de ţigară … ce dansează suav … „YOU'RE BEING A PUSSY… ”
Ok ..oficial  subconştientul meu a luat-o razna … şi-a dezvoltat o conştiinţă proprie şi acum încearcă să mă domine … Şi e interesant totuşi … caci e cel care are tupeul să-mi spună ce nimeni altcineva nu mi-ar spune … „YOU'RE NOT MADE OF CANCER  LIKE I THOUGHT...” … merci fain … nici tu … o ţigară?
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .