03 January 2011 Într-o zi ...


-                    Salut!
-                    Salut!
-                    Poţi veni puţin cu mine? Trebuie să discutăm ceva.
-                    Îmi pare rău … dar cine eşti?
-                    Mă aşteptam să nu mă recunoşti…
-                    Ar trebui?
-                    Îţi vei aminti … dar acum vino!
-                    Bine, dar despre ce este vorba?
-                    Am venit să te eliberez din închisoare, ai ispăşit cei 29 de ani din sentinţă …
-                    Care închisoare omule, nu vezi ca sunt liber?
-                    Aceasta planetă este o închisoare ...
-                    Desigur, de parca de pe această planetă nu s-ar putea pleca?
-                    Nu, am ales-o special deoarece nu există materialele necesare realizării unei nave capabile de zboruri interstelare …
-                    Şi toţi cei de aici sunt prizonieri fără paznici?
-                    Oarecum, vă supraveghem dar nu intervenim … oricum cei mai mulţi sunt condamnaţi pe viaţă …
-                    De dragul discuţiei să spunem ca e adevărat…
-                    Dar este … să-ţi dau un exemplu. Nu s-a întrebat nimeni de unde atâtea specii şi limbaje de comunicare, şi de unde un nivel tehnologic avansat de al civilizaţiilor străvechi?
-                    Ba da, dar…
-                    Acest lucru este explicat de faptul în această închisoare îşi trimit condamnaţii mai multe planete, fiecare cu trăsăturile şi limbajul lor…
-                    Spuneai de nivelul tehnologic avansat dar nu şi de oamenii peşterilor…strămoşii noştri …
-                    Greşit … aceia au fost primii condamnaţi, erau atât de periculoşi încât le-a fost extrasă orice informaţie, memoria genetica era zero … abia apoi am permis un anumit nivel de informaţii genetice dar şi aşa evoluau prea repede … ulterior s-a hotărât să rămână doar informaţii elementare de supravieţuire …
-                    Prea bine … şi acum,ce?Ar trebui să mor ?
-                    În nici un caz, vei merge cu nava mea, te vom vindeca de boli , îţi vei recăpăta memoria genetica … de aici pur şi simplu vei dispărea … vei lăsa totul în urma!
-                    OK! Deci acum sunt … LIBER …

Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .