28 November 2010 Ignoranta sau "lifestyle" ?

Am ales sa traiesc in ignoranta ... am ales sa nu stiu ... e mai simplu  si se pare ca,mai sanatos ... si da , as zice ca, am facut din asta un stil de viata.
E drept ca multi imi vor spune ca am ales calea usoara ... nu imi pasa si nici nu va contrazic ...
Vreau sa nu stiu nimic,nici macar ca nu stiu nimic ...
...e alegerea mea ...
M-am saturat sa privesc scarbit in jur si sa privesc si sa privesc si sa privesc ... neputincios.
Prefer sa ignor ignoranta altora, sa nu ma agit pentru propria neputinta de a fi schimbarea pe care ar trebui sa fiu in lume.
Si acele mici scapari le controlez din ce in ce mai bine,privesc in alta parte si dau drumul mai tare la muzica si, am observat ca, desi nu ma implic nu sunt o parte din problema ce o constanta pe care si ceilalti o ignora.
... prin urmare nu sunt  singurul care a ales acest drum ...."ignorance its a bliss" .... its a lifestyle.
Oricum suntem egoiști by default , de ce sa ne ascundem dupa deget ... imi foloseste =imi pasa ... nu imi foloseste=ignoranta.

Sincer ... tie iti pasa?
Si, daca da, ce poti sa faci?
Cu respectul cuvenit!Marius,Toma
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment

Simte-te liber să comentezi...

Accept cu plăcere orice critică, deci poţi spune ce doreşti.

Am o singură rugăminte semnează-te, să ştiu cu cine vorbesc...

Notă:*Nu voi accepta reclamele sau mesajele de tip spam !

 
The contents of this blog is protected by Copyright Law. Copyright 2010-Present by Toma Marius. .